sobota, 1 grudnia 2012

"Pierwsze koty za płoty..."

Witam Wszystkich serdecznie
albo może Herzlich Wilkommen :)

Jestem Pielęgniarzem, który ze względu na delikatnie mówiąc słabą sytuację Pielęgniarek w Polsce, mam tu na myśli strasznie niskie pensje w stosunku do nakładu i odpowiedzialności naszej pracy, zdecydowałem się na wyjazd do Niemiec.

W Polsce pracowałem jako pielęgniarz anestezjologiczny na bloku operacyjnym. Uwielbiałem tą pracę ale z czasem narastała we mnie frustracja z sytuacji w jakiej się znalazłem, mianowicie małe perspektywy rozwoju i awansu zawodowego a co za tym idzie wzroście wynagrodzenia, a praca na 2 lub 3 etatach to zwyczajne szaleństwo ale i często jedyny sposób na godziwe życie.

Tak oto narodził się pomysł wyjazdu za granicę, od słów do czynów minęło trochę czasu, nie było łatwo ale się udało :)

Założyłem tego bloga ponieważ kiedy ja przygotowywałem się do wyjazdu brakowało mi informacji z pierwszej ręki "jak to tu wszystko wygląda". Dlatego będę się starał w miarę regularnie umieszczać wpisy :)
Jest to blog dla wszystkich Pielęgniarek, które chcą wyjechać do Niemiec a także dla pozostałych, które są zwyczajnie ciekawe jak to wygląda :)

Pozdrawiam Wszystkich
Damian :)

Chcesz być na bieżąco? https://www.facebook.com/NiemcyOkiemPolskiejPielegniarki

1 komentarz:

  1. Super! Mocno trzymam kciuki za Ciebie i bardzo się cieszę, że taki blog powstał, będę śledzić na 100%:) Powodzenia! Kasia K

    OdpowiedzUsuń